Szkolenie MUSCLE UP - Technika i siła na kołach gimnastycznych i drążku

Szkolenie MUSCLE UP - Technika i siła na kołach gimnastycznych i drążku

Marzysz o wykonaniu perfekcyjnego MUSCLE-UP'A, ale nie wiesz, jak to osiągnąć? Nasze szkolenie MUSCLE UP - Technika i siła na kołach gimnastycznych i drążku zostało stworzone nie tylko dla pasjonatów kalisteniki, ale również dla trenerów personalnych, którzy pragną wykorzystywać ten zaawansowany element w treningu własnym i treningu swoich klientów. Dzięki naszemu kompleksowemu programowi ten zaawansowany element gimnastyczny będzie w zasięgu Twoich możliwości!

W trakcie szkolenia zostanie omówiony od A do Z proces kształtowania elementu wejścia siłowego na drodze progresji technicznych, siłowych, jak i związanych z mobilnością, a ponadto omówione zostaną takie zagadnienia, jak:

  • Rys anatomiczny obręczy barkowej i jej funkcji w kontekście wykonywania pracy i stabilizacji ruchu, jako baza do omówienia techniki wykonania elementu na kołach gimnastycznych i drążku.
  • Teoretyczne omówienie elementu MUSCLE UP, przykłady regresji i progresji ćwiczeń powiązanych,
  • Elementy rozgrzewki, które warto uwzględnić w treningu gimnastycznym, przebieg jednostki treningowej, elementy rozluźniania/wyciszania po wysiłku.

W części praktycznej szkolenia przepracujesz w praktyce zdobytą wiedzę w zakresie:

  • przeprowadzenia odpowiedniej rozgrzewki,
  • wykonania wszystkich regresji, progresji i elementów bonusowych.
  • przeprowadzenie odpowiedniego rozluźniania i części wyciszającej treningu.

Co zyskujesz?

Opanowanie Techniki: Dzięki szczegółowemu omówieniu każdego etapu muscle up'a, zyskasz klarowne wskazówki dotyczące poprawnej techniki wykonania tego elementu, które wykorzystasz w swoim treningu lub treningu swoich klientów.

Siła i Mobilność: Nasze szkolenie nie tylko skupia się na technice, ale także na przekazaniu najważniejszych informacji dotyczących programowania treningu w kontekście wzmacniania odpowiednich grup mięśniowych oraz poprawy mobilności, co wpłynie na Twój ogólny rozwój treningowy lub Twojego klienta.

Regresje i Progresje: Niezależnie od Twojego obecnego poziomu zaawansowania, dzięki naszemu szkoleniu zdobędziesz narzędzia do osiągania celów swoich lub swoich klientów, czyli bazę regresji i progresji ćwiczeń, które pozwolą Ci na metodyczną pracę nad osiągnięciem najlepszych rezultatów treningowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

Nasze szkolenie Muscle Up jest skierowane do dwóch głównych grup: trenerów personalnych poszukujących nowych narzędzi do pracy z klientami oraz pasjonatów kalisteniki i gimnastyki sportowej, pragnących opanować element MUSCLE UP. Niezależnie od Twoich motywacji i doświadczenia, nasz program jest dostosowany do Ciebie.

Dołącz do nas, by odkryć swoje ukryte możliwości i zdobyć umiejętności, z których będziesz dumny/a!

PROGRAM SZKOLENIA:

TEORIA 

  • krótkie wprowadzenie do “muscle up” - jak to wygląda, na czym polega.
  • rys anatomiczny obręczy barkowej.
  • rola “CORE” w muscle up,
  • sylwetki gimnastyczne hollow/ arch,
  • Muscle up/ wspieranie ciągiem siłowo - dokładne omówienie techniki na kołach,
  • ułożenie ręki na kołach,
  • pozycja startowa - zwis,
  • tor ruchu ciała w fazie podciągania,
  • martwy punkt - pozycja izometryczna do fazy zamiany,
  • pozycja startowa - podpór,
  • tor ruchu ciała w fazie wyciskania,
  • pozycja końcowa - lock out,
  • faza ekscentryczna Muscle up na kołach,
  • omówienia muscle up siłowo na drążku,
  • dynamika jako regresja muscle up,
  • regresje od najprostszych do pełnego elemntu dla RMU,
  • regresje od najprostszych do pełnego elemntu dla BMU,
  • progresje od RMU do RMU w sylwetkach + ciężar,
  • progresje od BMU do BMU + ciężar etc.,
  • rozgrzewka, przebieg jednostki treningowej i cool down,

PRAKTYKA

  • rozgrzewka ogólna,
  • rozgrzewka obręczy barkowej - SC pulll ups/push ups etc.,
  • rozgrzewka nagarstków,
  • aktywacje core/ sylwetki gimnastyczne,
  • regresje RMU,
  • ring row, false grip ring row,
  • seated ring row pulls + false grip,
  • power banded rings progression,
  • push up,
  • box dip,
  • pararel bars/ boxes dips,
  • ring dips,
  • rusian dips,
  • false grip pull ups,
  • power band RMU (band chair),
  • partner RMU progression,
  • strict RMU,
  • regresje BMU,
  • australian pull up,
  • chin ups,
  • pull ups,
  • balls false grip pull up,
  • false grip pull ups,
  • one paralet push ups,
  • straight bar dips,
  • power band BMU,
  • strict BMU,

PRAKTYKA PROGRESJE + ELEMENTY SPECJALNE

  • RMU dynamiczne,
  • RMU kiping,
  • RMU hip to bar,
  • RMU straight arms,
  • RMU L- sit,
  • RMU weight,
  • BMU dynamicznie,
  • BMU kiping,
  • BMU hip to bar,
  • undergrip BMU,
  • Glide kip,
  • weighted RMU,
  • ćwiczenia wzmacniające przedramiona + barki,
  • one arm pull up,

PRAKTYKA COOL DOWN

  • rozluźnianie obręczy barkowej (stretching + mobility),
  • rozluźnianie przedramion.

Jesteś zainteresowany kursem?

Napisz do nas i zaproponuj pasujący Ci termin.

Co zyskujesz dzięki naszemu kursowi?

Certyfikat

Obszerne źródło wiedzy

Wsparcie
instruktorów

Grupa
absolwentów